Opracowany i realizowany w naszym ośrodku program sportowy obejmuje:  nordic walking - 90 min., gimnastykę -  45 min., aqua aerobik - 45 min., body ball - 30 min., stretching – 30 min., rozruch poranny - 15min. Zajęcia prowadzone są w odpowiednio dobranych grupach kondycyjnych przez doświadczonych, świetnie przygotowanych merytorycznie  instruktorów (absolwentów AWF). Prowadzone są codziennie (oprócz niedzieli). Poza podstawowym (w/w programem) proponujemy również inne formy aktywności ruchowej: pilates, jogę, zumbę oraz tańce dyskotekowe w kawiarni.

STRETCHING – ćwiczenia rozciągające, poprawiające elastyczność i wytrzymałość mięśni oraz usprawniające stawy. Zalecany jest stretching statyczny – stopniowe rozciąganie mięśni przeplatane fazami rozluźnienia.

BODY BALL – ćwiczenia z wykorzystaniem piłek. Ćwiczenia wymagają od naszego ciała zachowania równowagi, w związku z czym wszystkie mięśnie są napięte (mięśnie brzucha, ud, pośladków, kręgosłupa). Efekt ćwiczeń - rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni.

NORDIC WALKING – podczas chodzenia z kijami treningowi poddawane są jednocześnie nogi, biodra oraz górna część ciała: ręce, barki, ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz kręgosłup. Spalanie kalorii jest o 20% intensywniejsze niż podczas biegania. Podczas energicznego marszu pracuje ta sama grupa mięśni, co w przypadku biegów, jednak bez obciążeń stawów skokowych i kolanowych. Ujędrnia uda, łydki, pośladki. Ułatwia spalanie tkanki tłuszczowej i redukcję masy ciała. Marsz zwiększa pojemność płuc i jest odpowiedni również dla osób z niewydolnością krążenia. Półtoragodzinny marsz to utrata ok. 600-650 kcal.

GIMNASTYKA - proste, niezbyt obciążające organizm ćwiczenia. W pełni zalecana dla osób, które długo nie uprawiały żadnego sportu. Zmienne tempo zajęć i urozmaicone pozycje gimnastyczne oraz odpowiednio dobrana muzyka aktywizująca do wysiłku czynią, że poprawiamy kondycję i nabieramy ogólnej sprawności. Stawy stają się bardziej giętkie i wytrzymałe, mięśnie nóg nabierają elastyczności. Gimnastykując się 45 min. tracimy ok. 250 kcal.

AQUA AEROBIK - jest to połączenie relaksu z pracą nad kształtowaniem zgrabnych ud, jędrnych pośladków, prostych pleców oraz talii osy. Zaletą gimnastyki w basenie jest łączenie warunków odciążenia z naturalnym oporem wody. Idealne zajęcia dla osób otyłych, mających problemy z krążeniem, mało wysportowanych. Aqua Aerobik powoduje wzrost zakresu ruchomości stawów, wzrost elastyczności mięśni, ścięgien i wiązadeł oraz wzrost giętkości całego ciała. Ponadto ułatwia redukcję masy ciała i cellulitu, wysmukla sylwetkę i znakomicie poprawia samopoczucie. W ciągu 45 min. tracimy ok. 400-450 kcal.